پلاگین تولید سرب
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

OptinMonster
OptinMonster - پلاگین تولید سرب

اکنون که وب سایت شما آماده ، ایمن و قابل ردیابی است ، زمان آن رسیده است که تولید لینک های وب سایت خود را شروع کنید. هدف شما برای رهبری ممکن است بسته به اهداف تجاری و اهداف بلند مدت شما متفاوت باشد. به عنوان مثال ، برخی از افراد می خواهند لیست ایمیل خود را توسعه دهند تا بتوانند آخرین مطالب وبلاگ خود را ارسال کنند. افراد دیگر خواهان هدایت هستند تا بتوانند در مورد آخرین معاملات خود مطالب تبلیغاتی برای آنها ارسال کنند.

صرف نظر از اینکه چرا می خواهید سرب تولید کنید ، OptinMonster بهترین ابزار برای کمک به شما در دستیابی به اهداف است. این افزونه در بیش از 700000 وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، و دیدن دلیل آن دشوار نیست.

ساده و استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد تا پنجره های سفارشی ایجاد کنید که براساس رفتار مصرف کننده در سایت ایجاد می شود. به عنوان مثال ، اگر شخصی به وب سایت شما آمده و دو پست وبلاگ را بخواند ، می توانید با OptinMonster کمپینی ایجاد کنید که از آن دسته از مصرف کنندگان می خواهد لیست ایمیل شما را ثبت کنند. می توانید برای افرادی که به سمت "x" در بالای مرورگر خود حرکت می کنند ، یک تخفیف قیمت تخفیف انتخاب کنید. یک پنجره کوچک می تواند باعث شود که مصرف کننده بچرخد و در نهایت مشتری شود. امکانات با این افزونه بی پایان است.

5- WPMail SMTP
WP Mail SMTP - افزونه تحویل ایمیل

اکنون شما در وب سایت خود تولید می کنید. زمان آن فرا رسیده است که کمپین های قطره ای خود را ارسال کنید و کمپین بازاریابی ایمیل خود را واقعی کنید. قبل از شروع ارسال ایمیل ، از خود بپرسید "آیا ایمیل های من به هدف مورد نظر خود می رسند؟" اگر اینگونه نباشد ، احتمالاً از WP Mail SMTP بهره مند می شوید.

WP Mail SMTP در صورت استفاده از WordPress ابزاری ساده ، رایگان و لازم است. پروتکل پیش فرض استفاده شده توسط WordPress بعضی اوقات می تواند باعث ایجاد تعارض با ارائه دهندگان اصلی ایمیل مانند Gmail ، Outlook و Yahoo شود. WP Mail SMTP پروکسی را که ایمیل های شما از آنها ارسال شده است تغییر می دهد تا با تجارت شما همسو شود. نتیجه این است که پیام های بیشتری آن را به صندوق ورودی مشترک شما می کنند و از پوشه هرزنامه خارج می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: